Quarrels and Quills - The Play by Post Role-Playing Community - Powered by vBulletin

Search:

Type: Posts; User: Monkey Kitty

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.07 seconds.

  1. Replies
    1,002
    Views
    61,733

    We loves it, preciousssss! ;)

    We loves it, preciousssss! ;)
  2. Replies
    1,002
    Views
    61,733

    Flan! :D

    Flan! :D
  3. Replies
    1,002
    Views
    61,733

    Sounds good to me. :)

    Sounds good to me. :)
  4. Replies
    1,002
    Views
    61,733

    No, Paul is right that his sister is a good...

    No, Paul is right that his sister is a good person. :)

    He would definitely want to include Jacinta in the family stuff. ;)
  5. Replies
    1,002
    Views
    61,733

    No, it's good. :) I mean, the situation isn't...

    No, it's good. :) I mean, the situation isn't awesome, but it's better than her being dead.
  6. Replies
    1,002
    Views
    61,733

    Paul's sister isn't quite as dead as he thinks...

    Paul's sister isn't quite as dead as he thinks she is. :P
  7. Replies
    1,002
    Views
    61,733

    Vencel appreciates that. ;)

    Vencel appreciates that. ;)
  8. Replies
    1,002
    Views
    61,733

    It would be a conundrum. ;) Vencel doesn't...

    It would be a conundrum. ;)

    Vencel doesn't like the sound of this. :P

    Elek is glad he gave the police free "perks" to keep them off his back.
  9. Replies
    1,002
    Views
    61,733

    Yeah, he'd be squashed like a bug. ;)

    Yeah, he'd be squashed like a bug. ;)
  10. Replies
    1,002
    Views
    61,733

    Makes sense. :)

    Makes sense. :)
  11. Replies
    1,002
    Views
    61,733

    Yeah, I do. :P Although to be fair, it's not that...

    Yeah, I do. :P Although to be fair, it's not that uncommon during a Western NY winter. ;) Especially since I have to drive on a lot of poorly maintained roads.



    Haha! True!
  12. Replies
    1,002
    Views
    61,733

    My car was so dirty! :P The car wash was supposed...

    My car was so dirty! :P The car wash was supposed to cost $1.50, but I had to keep putting in coins to get extra time and spent $5! It was that grubby. :P

    Vencel won't be happy when he crosses...
  13. Replies
    1,002
    Views
    61,733

    Sorry I haven't posted in UW yet. I had just...

    Sorry I haven't posted in UW yet. I had just finished my CGR posts when I remembered that I have got to wash my car and fill the tank. It looks awful! (And won't get me very far without gas.) :P I'll...
  14. Replies
    1,002
    Views
    61,733

    Naturally. ;) Sounds good to me. :)

    Naturally. ;)

    Sounds good to me. :)
  15. Replies
    1,002
    Views
    61,733

    Hahaha! :D I look forward to seeing how that...

    Hahaha! :D

    I look forward to seeing how that develops. ;)
  16. Replies
    1,002
    Views
    61,733

    Yay! :D

    Yay! :D
  17. Replies
    1,002
    Views
    61,733

    I realize Paul jumped the gun a bit, but I...

    I realize Paul jumped the gun a bit, but I couldn't see him not asking under the circumstances. ;)
  18. Replies
    1,002
    Views
    61,733

    Cool. I think we're about wrapped up too, so I'll...

    Cool. I think we're about wrapped up too, so I'll go ahead and close it. :)
  19. Replies
    1,002
    Views
    61,733

    What's up next for Transitions?

    What's up next for Transitions?
  20. Replies
    1,002
    Views
    61,733

    Glad to hear it, but not surprised. :)

    Glad to hear it, but not surprised. :)
  21. Replies
    1,002
    Views
    61,733

    Cool, sounds good. :)

    Cool, sounds good. :)
  22. Replies
    1,002
    Views
    61,733

    Yep, she would. Sleep well. :) I'm headed to...

    Yep, she would. Sleep well. :)

    I'm headed to bed too.
  23. Replies
    1,002
    Views
    61,733

    Good news (mostly) all around! :) Now their...

    Good news (mostly) all around! :)

    Now their parents just have to survive. ;)
  24. Replies
    1,002
    Views
    61,733

    I think I'll let Enid get in one more good blast...

    I think I'll let Enid get in one more good blast before she dies. ;)
  25. Replies
    1,002
    Views
    61,733

    I forgot about Enid. Oops! :P She's off...

    I forgot about Enid. Oops! :P

    She's off somewhere making bombs, I guess. ;)

Results 1 to 25 of 479
Page 1 of 20 1 2 3 4